saya sudah tukar url blog. kenapa??? saja GEDIK. hahaha. bosan la disaster-whatsoever tu.

sekarang sudah jadi nisanonsense. pekebende tu? don't ask me mana saya dapat that name. baru keluar dari kepala beberapa minit yang lalu and for me macam sedap je. hahaha. lagipun saya memang suka benda-benda nonsense ni. sebenarnya nak tukar blog title sekali tapi tak de idea nak tukar pe so bila dah ade idea nanti bertukarlah dier. tak tahu bila. tunggu jelah.

bila dah tukar url tetibe macam blog baru pulak. mulalah buat refleksi diri balik ape objektif buat this blog. bila sudah recall balik, ni yang saya dapat :
  •  saja gedik sebab tengok kak mira layan blog macam best je. so nak try la menjadi blogger cam dier. hahahaha. bad influence punyer kakak.
  • nak jadikan tempat meluahkan perasaan. luahkan perasaan kat blog ni senang sebab dier tak de perasaan, so maki hamun pe sekali pun dier terima,telan je dengan hati yang terbuka. lagipun saya yakin,err 80% yakin yang tak de orang yang baca blog ni. so tulislah ape-ape pun takkan de orang terasa. i think saya je yang tahu kewujudan blog ni.
  • blog ni pun tempat saya syok sendiri mengutuk dan memuji diri sendiri. and perasan sendiri. err..semua sendirlah. :)
  • tempat kongsi segala apa yang terjadi in my life setiap hari. sama ada yang happy,sad,memalukan, and banyak lagi perasaan yang ada. semua nak tulis dalam blog ni. buat kenangan masa hadapan. cehhh. saya kan de short term memory lost. so saya maybe akan lupa what happen on certain-certain day. 
  • sebanarnya nak kongsi ape-ape ilmu yang boleh dikongsi. tapi so far this objective tak mencapai matlamatnya lagi. hehehehe. :)
eh, banyak rupanya. ingatkan nak buat mini entry je. eh,de ke term 'mini entry'?

lepas ni kena belajar. ujian 2 dah mula tadi. bm and sejarah sudah selamat dijawab. tawakal jela dengan markah yang bakal diterima. tulah, sape suruh malas nak belajar. esok de exam chemistry, math and bi. wish me luck, k.

p/s : SHINee sudah release 2nd album-lucifer. yayayayay. tak sabar nak tunggu comeback mereka this friday. (: