Assalamualaikum and annyeong!



Andd again, i've nothing to do (though im not yet finish my assignment) so i'm joining 'SEGMEN LYSSA FAIZUREEN'






Ohh syarat nak join segmen ni senang je, just kena publish 1 entry about this segmen and answer the question below...


kenapa korang berblog ? Macam mana korang boleh terjebak dalam dunia blogging ? Apa tujuan utama/asal korang berblog ? Dan apa yang menariknya tentang blog korang tu ?

Selitkan sekali , siapa yang menjadi sumber inspirasi korang dalam dunia blogging . Lebih kurang macam idola la .. 


Yeahhh, tak boleh panjang lagi ke soalan kak lyssa faizureen oii??


Okay.. time to answer the questions one by one.


Kenapa korang saya berblog? Apa tujuan utama/asal korang saya berblog?
Untuk suka-suka. Serious. Bila tengok orang lain merepek meraban dalam blog terus rasa nak ada blog sendiri jugak. Takde tujuan langsung. Ntah pape kan. hahaha. Lepas tu baru perasan yang rupanya blog ni berguna untuk curhat like a diary and tempat simpanan memori untuk kenangan masa hadapan. Hah hape lagi, terus blog ni jadi macam catatan harian. Bila saya rajin saya update, bila malas blog pun kena tinggal.



Apa yang menariknya tentang blog korang saya tu?
Alamak. Ni soalan mencabar ni. Personally saya rasa blog saya ni menarik bagi saya seorang je. Takde that WOW factor pun untuk buat orang lain suka. For me, my blog is just a medium of sharing my story online. Nothing else. Soooo............... i really dont know how to answer this question.



MOVE TO THE NEXT ONE!



Siapa yang menjadi sumber inspirasi korang saya dalam dunia blogging? 
for me, it's Fatin Liyana and Maria Elena. I adore them. Cara penulisan dorang menyeronokkan. Sempoi je. Bila la agaknya saya dapat jumpa dorang ek?? :D





Wooohoooo finally terjawab jugak soklan-soklan yang bertimbun tu. Memandangkan dateline segmen dah dekat, (pukul 9.00 malam) ni jelah yang mampu di-share-kan. Nak tulis pepanjang takut tak sempat pulak. Dah pengacau terhebat - ain dah mulakan misi dia mengganggu ai taip this entry. Sabar jelah dapat adik camni.


Kbai. Thanks for reading.