Hello..

Assalamualaikum..


Im back babeyyhh!!



Kali ni nak cerita pasal carnival cbn (patutnya, as uolls can see the title). Hrmmmmm.... actually title tu cam misleading je sebab i bukannya ada banyak cerita pasal carnival tu. Dah datang pun lambat, sampai-sampai terus masuk dewan and menggila macam first time tengok concert so macam mana nak tau what actually happening kat carnival tu, booth apa yg bebudak tu bukak bla-bla-bla. My bad, yelah kan siapa suruh datang lambat. But better late than never kan?? *angkatkening* :D





Budak sakai - main reason aku lambat sampai cbn. Nasib baik sayang (and sampai sekarang aku still wondering kenapa aku baik sangat hari tu)..... kalau tak dah lama kena tinggal.




Masuk-masuk terus nampak benda ni.. wow macam best tapi tak sempat la pulak nak try. Then baru teringat benda ni 4B punya mainan... 4B tu bukan ke kelas anggie?? Pesal aku tak dapat naik benda alah ni for free?????




Berposing depan bouncing castle ni pun jadilah... padahal kalo ikutkan hati nak je tetiba melompat bergumbira ngan bebudak kat belakang tu.



Masuk-masuk dewan.. 'ehh concert dah start la. hrmmm siapa yang perform ekk?? ahh lantak la janji aku have fun.'


bergila dengan budak dua orang ni. takat concert kecik tu pun ktorang boleh sakit tekak + suara serak. well,  when it's come to having fun.. we memang buat bebetul ;p



ni hah antara artis yang perform. jujur dalam bebanyak tu aku just pernah dengar nama caprice je. tu pun sebab aku terbukak lagu chikaro kt youtube and tu pun tak dengar sampai habis. lepas je habis concert terus terminat lagu baru dia 'watlek watpeace'.

















Just sempat jumpa feww people je. Alahai.. tapi takpe lah.. bak kata kak mira "buat reunion lepas 10tahun la baru gempak, semua dah confirm-confirm lain"




ohh my.. baru dapat bunga sekuntum terus dah jadi tak betul


Yang dapat bunga tu sebenarnya si anggie. Ntah dari siapa, tetiba bunga tu jatuh kat tangan dia. Maybe dari budak-budak walawei yang kiut-miut tu. hikhikhikhikhikhik (gelakgedikmunculkembali)



lepas dapat bunga terus terlekat lagu watlek watpeace sepanjang hari.












What a day!! Walaupun keluar kejap je tapi memang seronok and penat. Ntah bila lagi nak jejak sekolah tuh. Nak jumpa kengkawan lama. Tapi takpelah, ada jodoh kita mesti jumpa lagi :D