salah saya kah bila saya tak reti nak memulakan perbualan dengan orang yang saya baru kenali?

salah saya kah bila saya rasa teragak-agak untuk menegur seseorang yang tidak rapat dengan saya walaupun orang itu classmate saya sendiri??

salah saya kah bila saya tak boleh nak cerita everything dengan kawan baik sendiri???

salah saya kah?????

mungkin ya.

saya bukan orang yang akan bercerita apa saja tentang dirinya kepada orang yang dia baru kenal 5 minit yang lalu. saya bukan orang itu.

saya hanya akan bercakap bila ditegur dan bercakap tak henti-henti dengan kawan yang rapat dengan saya. dan ketahuilah yang untuk saya menganggap seseorang itu kawan rapat saya mengambil masa yang sangat lama.


maaf kawan. awak memang sentiasa ada untuk saya. saya tau itu. cuma saya yang tak reti nak cari awak. saya tau itu memang salah saya.