Press

No matter where you are and what you look like. Create your own style. Let it be unique for yourself and yet identifiable for others.
The creation begins deep by yourself. Be inspired in my world and give your life an extra boost. So show yourself more and just be you ♥

Hujan panas..

by - Saturday, October 16, 2010

Rasanya couple days before i had a conversation with afiqah ..

"sekarang ni dah tak rasa panas sangat kan..*senyum*"

Saya ingat sangat ayat ni. Sekarang semua dah berubah balik. Rasa macam kena berendam dalam bath tub yang penuh dengan ice baru boleh hilangkan kepanasan yang melanda. Matahari terik sangat sampai ke petang. Malam pun rasa berbahang. Haisshh.. baru je beberapa minggu ni suhu macam kembali normal sekarang dier dah meragam balik..

Nak hujan!!!!!

Orang kata kalau kena hujan panas boleh sakit, demam. Tapi saya suka hujan panas sebab boleh nampak pelangi. Rindu pelangi. Dah lama tak muncul depan saya. Hujan, please turun sekarang.. nak jumpa pelangi..


You May Also Like

0 respond