Assalamualaikum

:)

Hello



Tengok tajuk dah tau hari ni saya nak cerita pasal apa kan?? Mestilah pasal ZALORA.

Kan few months ago sibuk bloggers semua update pasal kerjasama zalora - bloggers tuh kan?? So hari tu, masa tengah boring tak tau nak buat hape tangan ni gatal la nak buat benda yang sama. Hehehehe. Sekali dapat reply dari pihak zalora. Pe lagi setuju je lah.


Bila dapat je voucher code tuh terus masuk website ZALORA. Lepas tuh pening sendiri tak tau nk pilih mana satu. Banyak pilihan from top to toe. Yang ni cantik, yang tu cantik. Kejap nak yang ni, lepas tu tukar pulak nak yang tu. Sumpah pening. Lama jugak lah nak pilih.. sampai hampir tiga jam. Hah.






This is my first ever beli baju online. Selama ni just pernah beli cd kpop and tudung je. Benda tu kan senang mana ada ukuran size bagai. Before, takut gila nak beli baju online sebab takut tak muat. Yelah, badan plus size like me memang sangat susah nak cari baju yang padan. Biasanya semua online shop ni jual baju size kecik je. Kalau ada pun for plus size, saya pulak yang tak sure saya pakai size apa.

Hah kat zalora ni saya takdelah risau sangat. Sebab dia ada 30 days free return policy. Hah nampak tak FREE kat situ. Kalau kita tersalah saiz ke dia tersalah hantar, kita mintak baju dia bagi kasut ke for example or hape ke kita boleh pulangkan balik for free. Delivery charge pun dorang yang tanggung. Kita just hantar balik barang tuh dalam keadaan baik in 30 days and dorang akan ganti yang lain.













Finally i decided to buy this jubah. Katanya warna dark red tapi nampak cam ungu dah. Hahaha. Okay.




Awesome plain shawl from shawlbyvsnow



Thanks a lot pada pihak zalora dah kasi saya voucher RM50 tu. Tinggal tambah lagi doploh henggit dah dapat satu jubah. Kalau lah saya ni banyak duit memang dah grab satu dari koleksi JM . Takpe takpe tu tunggu nanti bila dah kerja baru la boleh melaram nak pakai branded stuff.





Till then,

^.^