Sekali lagi, dah masuk bulan baru. Dah lepas dah setengah tahun pertama saya dilalui dengan penuh riuh-rendah gilang-gemilang dekat rumah. Lepas ni dah tak dapatlah nak habiskan masa berchenta dengan katil and tv and laptop+internet kat rumah. Masa untuk serious dah tiba. errr..


010712. Tarikh yang akan jadi memory.


So sejak saya kenal dan sayang dekat Super Junior, tiap tahun bila 1st of July je mestilah kena celebrate the most awesome mowwwesome leader ever, LEETEUK. He's already 30 today (korean age) but for sure doesn't look like one at all.  Talk about awet muda. Hahaha.


Lepas tu Super Junior comeback!! Woohooo. MV teaser dah keluar. Highlight Medley dah keluar. THE MUSIC VIDEO masih belum keluar. Ohh i'm so excited yeahhhh.


Tapi i sedih lerr, tak dapat nak update pasal comeback mereka ni sentiasa. I dah nak kena start study balik. Kat rumah baru nanti tak tau lerrr ntah ada ke tidak internet connection. Lagipun kena cut down entertainment la kan kalo nak study.


And where am i going?? err.. i don't feel i want to share it now but all i can say is i'm scared. Takut. Cuak. Sebabnya saya tak berapa suka new places and new environment. Takut saya tak boleh blend in with others. Kalau ikutkan hati semua benda nak dipersoalkan. Macam mana kalau ni lah, macam mana kalau tu lah. Macam-macam ada. Tapi saya tak boleh berhenti sebelum menyerah kan. Soo here i am gathering all my courage to face a new world.



I need my friends. Where are you??? Hrmmm.