Sejak tadi sibuk mengorek entry-entry lama. Entah kenapa, rasa seronok baca entry lama ni. Sepanjang masa baca sambil tersengih-sengih.  Rasa diri ni sangat la suka merepek. Tetiba terfikir 'manalah aku dapat idea untuk merepek sampai macam ni sekali ' Hahahaha.

Tapi banyak jugak la kejadian yang saya pernah tulis dalam blog ni sudah dilupakan. Bila baca balik, otak pun ber-buffering seketika nak recollect that long lost memory. Then, tergelak sendiri. Nak-nak lagi bila cerita pasal sekolah.

Kenangan ni mostly kita simpan kat memory otak kan. Tapi memandangkan i have a little problem with my brain memory capacity, saya sangat suka menangkap + menyimpan gambar. Kalau boleh camera tu snap segala apa yang saya nampak. Sampai ayah selalu bising kata anaknya ni tangkap gambar yang ntahpape sampai memory full. Hehe, saya diamkan je.


BTW, i've passed the exam. Oh Yeeaahhhh.