Ini entry fangirl. Harap Maklum. 



Wahhh wahh wahhh.. Sejak mula ber-tumblr balik ni rasanya blog semakin dilupakan. Tapi dalam hati yang paling dalam, blog still jadi my number one.(hebakk annn ayat iteww)

Sebenarnya last week sesaja je la cek my tumblr. Biasalah, bila bosan baru lah cari En.Tumblr untuk mengobati hati. Sekali pelik asal banyak betul gambor exo kat dashboard aii. Rasanya aii takde la meng-follow any exo fanbased account. Rupanya ramai yang dah terjatuh cinta ngan exo ni. Aii pun suka jugak dengar lagu HISTORY tu.

Kayy, sebenarnya saya just nak kata yang.....

FINALLY!!! SAYA DAH TAU/KENAL SEMUA MEMBER EXO-K!!

Pffuhhh, each time ada group baru mesti berpeluh-peluh nak bezakan dorang. Memula nampak macam dorang ni kembar, mirip je. So tu yang excited terlebey bila dah berjaya differentiate-kan each and every member. Biasanya kalau nak senang kenal saya tengok variety show or interview.

Contoh :-

Kenal SUPER JUNIOR time tengok FULL HOUSE

Kenal 2PM time tengok 2PM IDOL ARMY

Kenal SHINEE time tengok SHINEE HELLO BABY

Kenal INFINITE time tengok SESAME PLAYER S2

.....etc...

Time episode 1 tu memang tak tahu langsung nama dorang ni. Dah la ramai, sumpah pening nak kenal dorang. Lepas dua-tiga episode tu dah dapat bezakan sikit-sikit. And by the end of the series, dah kenal dah setiap satu muka.



Tapi kes exo-k ni saya tengok gambar yang berlambak-lambak kat tumblr tu. Orang pertama yang saya kenal mestilah Kai. Muka dia lain sikit, senang nak bezakan dari yang lain.

And now saya dah jatuh cinta dengan senyuman Baekhyun!! Bila dia senyum/gelak muka dia sebijik macam Max Changmin. Handsome betul.

For exo-m pulak i kenal luhan seorang je. Hehehehe.




from : weheartit.com