Okay sampai sekarang saya still dalam keadaan yang "ni betul ke tidak ni" tapi dah slowly adapt to the reality.




Yes, i went. To. Golden. Disk. Awards. In. Sepang. Malaysia.





jsdjklwaoufogn,mnvajosjsojoij9q209i4i49 AAAHHHHHHHHHH!!!!! *mentalbreakdown*


This is for me is just purely luck. Mungkin this is the first and last big kpop concert yang saya pernah attend. Tapi dua hari cukup bagi kesan sakit tekak siap batuk-batuk selama seminggu. WOW nampak tak betapa all out nya saya guna my voice to jerit all the bias name. Hahaha.


Hah what the hell im doing sampai saya dapat these two tickets?????


It is all thanks to CornettoLove. For the first time setelah sekian lama join contest, i finally win something. Hahaha.



Curi dari blog kak mira. Nah full entry dia on how i dapat the ticket. Maseh kak sebab dah senangkan cerita adik. :D




Thanks to kak mira sebab bagitau pasal contest ni. Thanks to anggie sebab tolong cipta slogan. Tapi i only can bawak kak mira je sebab biasalah, anggie ada masalah budak sekolah kan. Mama ayah memang takkan kasi anak dia ponteng semata-mata nak pergi concert.


Saya dapat tau yang saya menang a day before D-DAY. Mula-mula tu gembira bukan main, jerit tak ingat dunia. Lepas tu stress sendiri pikirkan macam mana nak pujuk mama bagi dia kasi pergi. Sebab sepang bukannya dekat dari rumah. Bila dah dapat ticket free ingat boleh terus pergi and enjoy. Ingat semuanya senang je tapi sebenarnya tak jugak. In my case, i need to get permission from my parents. And benda tu memang bukan senang-senang nak dapat. Nak get through mama dah satu hal, hari tu tak tau kenapa maybe hari busy dia, phone pun tak jawab. Lepas tu nak pujuk satu hal lagi. Saya even fikir nak give up, tak dapat pergi pun takpelah. Hah. Nampak tak masalah dia besar kat situ. Serious im jealous nampak bebudak tu pegi GDA parents temankan. Untunglaaa....


At the end, hari pertama im going alone. Sampai je office Cornetto tu terus rasa alahai sedihnya orang lain semua bawak kawan. Tapi takpe lah, asalkan dapat pergi dah bersyukur sangat dah.



Nak tau details lagi, sila la terjah blog kak mira tu. Dah ada orang tu rajin tolong cerita kan. Kalau sabar tunggu la ye saya update lain kali..












K ni saya post gambar GDA for cik azlin. Kat instagram pun aku dah post dah mak cik. 

Ni cuma gambar dari phone cikai saya. Sebabnya Day 1 tu saya tak bawak camera. Benda semua last minute kan. Then battery phone pun tak dapat bertahan lama. Ni jelah gambar yang ada for hari pertama. Yang lain hanya mampu save kat brain memory je.





Disebabkan gambar semua tak berapa nak clear, nak tak nak terpaksa la letak caption kan.



Red carpet hari tu sempat tengok Super Junior je sebab datang lambat. Tapi tak nampak sangat sebenarnya,  sebab orang kat depan tinggi-tinggi belaka.


 ni B1A4 and Infinite time memang award...... ntah hape ntah nama dia. Tak ingat.



 B1A4. Nampak tak sandeul buat thumbs up tu????







 EXO-K. Baekhyun, DO, Kai, Sehun, Suho and Chanyeol??? Walaweyh... Mungkin sebab muka chanyeol terlalu berseri-seri. Silau sampai macam ni sekali.



Infinite, menang untuk kali kedua ; Troublemaker ; BTOB


Lepas dorang ni, battery phone memang dah nazak sangat. Dengan berat hati terpaksa jugaklah simpan phone dalam poket. Dah tak keluar-keluar kan dah. Takut kang tak dapat nak contact anyone kalau tetiba sesat time nak balik ke hape ke.


Ni all the artist kumpul kat atas pentas for ending. Kira encore la kot. Ni gambar terakhir before handphone officially dead.





Maka tamatlah sudah D-DAY 1





Thanks again and again Cornetto sebab dah bagi saya chance to meet my fav artist. Finally i get to see Minho live!!!