Semenjak dua menjak ni rasanya dah jarang dah saya meluahkan isi hati kat blog ni. Bila perhatikan entry dulu-dulu ada je perkara yang nak dibebelkan. Bukan apa, saya ni kalau nak taaaipp entry tu kalau tak spend at least satu jam tak sah. Ada jelah alasan dia.

Maybe sebab saya ni bukan jenis yang outspoken,  so saya sentiasa nak fikir dulu before publish new entry. Bahasa ni salah la. Ayat ni macam tak kena la. Ni la. Tu la. (banyak sangat)  Ohh mungkin itu perkara yang bagus. Fikir dulu sebelum buat. But at the same time, dia macam menahan diri saya untuk meluahkan isi hati yang sebenar-benarnya. Soo, saya pun benci la nak buat entry sesi meluahkan perasaan ni.

Berpuluh-puluh kali lagi senang nak buat entry fangirl tau. Whenever the fangirl mode in me is on, it will be just about them. Like 'omgggg big bang is coming on 27/10 !!!! Kyaaaaaaaa!!' Habis sepanjang menaip entry tu kat kepala ada 'ye, big bang nak datang! woohoooo!' Senang kan.



Saya ni kengkadang jealous tengok orang senang je cerita masalah dia. Cause i'm not. That's why saya tak suka korek-korek cerita orang lain. Sebab saya pun tak suka orang menyibuk pasal diri saya. For me, kalau dia nak cerita mesti dia akan cerita. Tak payah la nak banyak-banyak tanya sangat. Buat rimas je. Biar la dia kawan baik kau sekalipun. Kalau dah tanya sekali dua kali orang tu tak nak jawab maksudnya dia taknak cerita la kan.



Ok that's all kot. Dah blank tak tau cerita apa lagi. Ohhh...


HAPPY 5TH ANNIVERSARY FT ISLAND. #FTI5LAND <3